Korpa
Pretraživanje
Sve veze
KorpaPretraživanjeSve veze

BRENDIRANI SVET - KOMERCIJALNI I POLITIČKI BRENDOVI I POPULARNA KULTURA

 

BRENDIRANI SVET - KOMERCIJALNI I POLITIČKI BRENDOVI I POPULARNA KULTURA

Marija Ocokoljić

ISBN: 978-86-6389-115-9
Format: 15x23
Broj strana: 88
Povez: broširan
Izdavač: Orion Art
Godina izdanja: 2020.
Oblast: PH - Preko Humanistike

U pripremi

Brendovi su svuda oko nas. Izloženi smo im i biramo ih svaki dan, u prodavnicama, bankama, restoranima, u izboru medija, kulturnih sadržaja, politike. Predstavljaju nam se putem prezentacije ciljano razvijenih promotivnih sadržaja koji u nama podstiču odgovarajuće utiske, asocijacije i emocije usmeravajući tako naše odluke. Aktivnostima koje preduzimaju, formirajući naše stavove i izbore u raznim segmentima života brendovi izlaze iz svojih bazičnih okvira uticaja. Njihove pozicije bilo da se radi o onima u komercijalnoj ili političkoj sferi, posmatrajući ih sa aspekta komunikacije, danas su značajne i dinamične.

Vrh straneKorpaPretraživanjeSve veze

Vrh strane | Početna | Korpa | Pretraživanje | Pomoć | Kontakt